Другу частину уроку я називаю комп’ютерною, тому що в цій частині уроку я надаю дітям іформацію, що стосується вивчення іінформаційних технологій, та знання комп’ютера. Ознайомлюю з новою комп’ютерною програмою, демонструю її роботу та навчаю учнів роботи з даною програмою.

На кожному уроці ми розв’язуємо з дітьми логічні задачі, а тоді на наступному вони заходячи до кабінету, називають пароль. А паролем є якась логічна термінологія або інформативне поняття.

Принципом моєї роботи  є поняття „ не нашкодь”. Я не дозволяю учням глузувати з промахів, але вчу спокійно критикувати, привчати не ображатись, що дає можливість бачити в „іграх” не самоціль, а засіб для пізнавання світу. Не намагаюсь отримати швидкий результат. Успіх приходить коли кожна дитина буде довіряти. Цей вік (7 – 9років) – час активного становлення індивідуальності кожної дитини, активного пізнання оточуючої дійсності, формування власного емоційного ставлення до оточуючого світу. Адже діти цього віку не можуть довго зосереджуватись на одному предметі, їхня увага стає розсіяною, якщо будь-який об’єкт довго знаходиться в полі їхньої уваги. Тому я й поділяю свої уроки на такі різноманітні види діяльності.

Хочу ще декілька слів сказати про роботу з комп’ютерними розвивальними програмами, які навчають самостійно творчо мислити, сприяють розвитку фантазії, розвивають орієнтацію на площині, і знову ж таки змушують логічно мислити.

Наприклад, працюючи з мишкою діти розвивають дрібну моторику пальців руки, що сприяє розвитку відділів мозку, відповідальних за мовні функції.

Паралельно діти поглиблюють свої знання про пристрої комп’ютера, їх можливості, роль в обробці інформації.

Враховуючи, що діти навчились писати і читати, і виконувати дії над числами, яввожу метод обробки текстової інформації.

Наступним кроком є робота в програмному середовищі з виконавцями зі складанням алгоритмів і програм, що дає можливість розвинути алгоритмічне й логічне мислення дитини на новому рівні.

Таким середовищем є „Алгоритми”, „Розгалуження”, „Алгоритми з циклами” та інші. Як показує мій досвід роботи, при дотриманні даної методики в учнів початкової школи формуються стійкі навички користувача ПК, а також діти досягають значних успіхів у розвитку логічного мислення, що відчутно допомагає їм у навчанні, особливо під час вивчення точних наук.

І наприкінець хочу ще раз сказати, що основна мета навчання учнів на моїх уроках інформатики – розвиток і максимальне врахування індивідуальних здібностей, нахилів дітей, формування основ інформаційної культури, які виражаються в умінні збирати, накопичувати та обробляти інформацію за допомогою ПК, вивчення основ комп’ютерної грамотності розвиток алгоритмічного та логічного мислення.

Більшість завдань пов’язані з тими чи іншими подіями, числами, малюнками.