ЖИТТЯ ЛЮДИНИ – НАЙВИЩА ЦІННІСТЬ

 Метою було спонукати учнів до роздумів над життєвими проблемами; сприяти вихованню високих морально-етичних та духовнихякостей; виробляти активну життєву позицію.Результатом пошуку стали такі найцікавіші твердження:

-        Людина не має права позбавити себе життя. Це великий гріх, прояв слабкості, легкодухості, розчарування;

-        лише ті починають цінувати життя, кому доводилося бути на краю смерті;

-         життя кожної людини безцінне;

-        життя – це безцінний дар, який людина одержує при народженні, цінуйте цей дар! Розпоряджатися ним вона буде сама;

-        людина має право на життя, - за статтею 27 Конституції України, - ніхто не може бути свавільно позбавлений життя. Обов’язок держави – захищати його.

Таким чином, розкрито сутність поняття “міжпредметний потенціал інформатики”, яке пов’язано з вивченням різних форм інформації (текстової, графічної, комбінованої), згідно зі шкільною предметною програмою з інформатики; вчителям інформатики доцільно дотримуватися однієї з найважливіших парадигм сучасної педагогіки, а саме: парадигми духовно-морального виховання учнів, використовуючи арсенал самої дисципліни інформатики, її міжпредметні зв’язки.

Загалом спілкування з комп'ютером сприяє розвиткові інтелектуального, духовного та морального потенціалу учнів, виховує уміння планувати й раціонально будувати трудові операції, точно визначати цілі діяльності, формує акуратність, точність і обов'язковість.

 Комп'ютер - це інструмент, за допомогою якого навчання може стати більш цікавим, швидким, простим, а отриманні знання більш глибокими й узагальненими.

Застосування сучасних інформаційних технологій в навчанні суттєво доповнює традиційні погляди на методику викладання шкільного предмета, структуру й організацію навчальної діяльності, робить його вивчення більш цікавим, змістовним, наочним, а також звільняє вчителя від рутинної праці багаторазового повторення пройденого матеріалу з учнями, які не встигають.
         Таким чином ми повинні піклуватись про те, щоб комп'ютер перетворився в звичайний робочий інструмент учня, яким сьогодні являється підручник чи олівець.

Тобто сучасному вчителю інформатики необхідно не просто вчити дітей “шукати інформацію” за допомогою комп’ютера та інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у всесвітній мережі інтернет, а й “фільтрувати” її, відбраковувати шкідливу від корисної.Тобто сприяти правильному вибору учнів при виконанні завдань будь-якого типу, зокрема виховних завдань духовно-морального плану.

 

 

1 2 3